Veelgestelde vragen

Wat is de levertermijn van mijn KADEE box?

Alle KADEE boxen die voor 16u worden besteld, heb je binnen 2 dagen in huis (tenzij bij extreme drukte). 

Indien je je bestelling sneller nodig zou hebben, kan je ons altijd contacteren op hello@kadeegifts.be. Dan bekijken we samen of het tóch sneller kan. 

Kan ik een KADEE box laten leveren bij iemand anders?

Absoluut! We leveren de box dan op een adres naar keuze. Vul daarvoor bij het afrekenen eerst jouw gegevens in. Vervolgens vink je het vakje ‘Verzenden naar een ander adres?’ aan en vul het adres in van de ontvanger. Kijk zeker goed na of alle gegevens kloppen!

Graag ook een persoonlijke boodschap toevoegen? Kan ook! Mail na je bestelling dan even naar hello@kadeegifts.be en wij gaan ermee aan de slag! 

Hoe worden de giftboxes verstuurd?

Onze giftboxes worden verstuurd via Bpost naar jouw eigen adres of een ander adres naar keuze. Zodra wij een verzendlabel hebben aangemaakt, wordt je via e-mail op de hoogte gebracht en ontvang je de track&trace code. Handig!

Je KADEE box word ingepakt met kwaliteitsvolle ecologische bescherming en verzonden in een stevige doos zodat hij in optimale staat bij jou arriveert! 

Levert KADEE ook buiten België?

Momenteel is er enkel levering binnen België. Sorry! 

Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen?

Dat kan zeker! Vink 'Let's make it personal!' aan op de productpagina en pen je tekstje daar neer in het tekstvak. Wij schrijven je boodschap dan met de hand op een leuk kaartje en voegen het toe aan de box. 

Kan ik de box al eens bekijken voor ik het cadeau afgeef?

Absoluut, jij curieuzeneuzemosterdpot! De KADEE box is makkelijk te openen en te sluiten, zo kan je alvast even een kijkje nemen alvorens je het cadeau geeft aan de gelukkige! 

Gaat het bestelbewijs mee in de verzenddoos?

Nee, dit bezorgen we je makkelijk via e-mail. Zo kan je de box naar iemand anders sturen zonder dat ze weten hoeveel ze waard zijn voor jou ;).

Welk inpakmateriaal gebruikt KADEE?

Onze box wordt stevig ingepakt met PAPERbubble, dit is een innovatieve en milieuvriendelijke oplossing als alternatief voor de klassieke bubble wrap. 

Hoe kan de belevenisbon gebruikt worden?

Onze belevenisbonnen komen rechtstreeks van bij de handelaar. Je kan deze dus gebruiken alsof je hem daar zelf hebt aangekocht. Je hoeft KADEE zelf niet eens te vermelden. Gemakkelijk, toch?

Hoe lang zijn de bonnen geldig?

Onze bonnen zijn minstens 12 maanden geldig, tenzij anders vermeld. 

Hoe werden onze partners geselecteerd?

Al onze partners zijn zorgvuldig geselecteerd en door ons persoonlijk uitgetest. KADEE approved, dus! Zo kan je met een gerust hart een belevenisbon bij één van onze partners aan iemand cadeau doen.

Kan ik een KADEE box kopen zonder belevenisbon?

Je kan ons een mailtje sturen op hello@kadeegifts.be. Dan bekijken we even samen wat mogelijk is! 

Wat als er ondanks alles toch iets fout misloopt?

Wij doen ons uiterste best om de box in optimale staat aan jou te bezorgen. Gaat er toch iets fout, dan staan wij uiteraard voor je klaar! Box niet geleverd of beschadigd? Laat ons zo snel mogelijk iets weten op hello@kadeegifts.be en dan zorgen wij voor een snelle oplossing. In geval van beschadiging, vragen we je wel om enkele foto's mee te sturen.  

Wat zijn de retourvoorwaarden van KADEE?

Bekijk onze retourvoorwaarden hier.

Hoe moet ik een box van KADEE retourneren?

Maak via deze link jouw retourticket aan:

https://parcel2.bpost.be/nl/parcel-detail

  • Kies 'Adres' bij bestemming van het pakje.
  • Vul alle nodige informatie in.
  • Druk het retourlabel af en kleef het op de retourzending.
  • Breng jouw pakje binnen bij een postkantoor van Bpost.
  • Hou het ticket bij met het trackingnummer tot het pakket goed bij ons is aangekomen. 

Retouradres:

KADEE 
NIEUWPOORTLAAN 19C b21
1000 Brussel (BELGIË)

Email: hello@kadeegifts.be

Hoe kan ik betalen?

Je kan online betalen met Bancontact of Paypal. Alles verloopt via het beveiligde betaalsysteem Mollie, dat voldoet aan alle beveiligingseisen. 100% veilig, beloofd!

Kan ik een factuur krijgen?

Ja hoor! Wanneer je in je winkelmandje je BTW-nummer invult, bezorgen wij je ten laatste de volgende dag een factuur via e-mail.

Ik wil graag samenwerken met KADEE?

Dat kan zeker! Wij werken samen met lokale partners die producten en/of belevenissen van topkwaliteit afleveren. Indien jij hier voor in aanmerking komt, dan horen we graag van je op hello@kadeegifts.be. Tot mails! 

Kan ik een KADEE box aan mijn werknemers schenken?

Absoluut, de mogelijkheden zijn eindeloos! Een werknemer die met pensioen gaat, een verjaardag, een baby,... Of ben je op zoek naar een originele manier om je team uit te nodigen voor een event? Dan is jouw event de belevenis!

De uitnodiging kan je ons bezorgen, maar wij kunnen dit ook voor jou ontwerpen. We combineren dit dan met enkele leuke producten uit ons gamma (eigen gadgets kunnen zeker ook!), volledig naar jouw smaak en budget. 

Contacteer ons via hello@kadeegifts.be en samen maken we er een top box van! 

Kan ik een KADEE box schenken als relatiegeschenk?

Zeker en vast! Een KADEE box is de ideale manier om een samenwerking te vieren of om je leveranciers uit te nodigen op een volgend event. 

Je eigen event als belevenis?  De uitnodiging kan je ons bezorgen, maar wij kunnen dit ook voor jou ontwerpen. We combineren dit dan met enkele leuke producten uit ons gamma (eigen gadgets kunnen zeker ook!), volledig naar jouw smaak en budget. 

Contacteer ons via hello@kadeegifts.be

Ik heb nog een andere vraag.

Twijfel niet om ons te contacteren via het contactformulier, via mail op hello@kadeegifts.be of via Facebook Messenger of Instagram. Slide in our DM's, baby!

Betaal veilig en zonder zorgen